25 November 2009

先甜后苦@@




先甜后苦
do u agree??
additional mathematics.the subject i care the most.
but it was passed...hmm...already try my best to done this paper.
still leave four paper and four days ..i need to say bye to my secondary schoolmate and throw out my uniform.
actually quite unhappy..because of i need walk away from my dearest buddies..
after examination all of us separate our way and spend their own life or happiness with others.
it a good things..but what thing i care for??:( dont know..

真的不舍得你们。
我们要保持联络哦
如电话是开着哒~

keep in touch with each others.my friends^^
---------------------------------------------------------------------

27/11

are u ready after spm what thing should u do??
hmm..im still not yet planing my time for future.
what should i do??and what can i do??
first i need a job..after spm..i need a cash to buy my thing..cause i
lack of money..dear@@..


yesterday went out with family..
bought alot of item for face..i want ''you''away from my face!!
whitenning!!! and white and white~
last night was a uncomfartable day for me..
my tear was automatic cried in front her..my dear sis.
sorry ..made u worry about me..


since a long time my tear dint dropping down from my eye..
dont worry .im alright now.
last night ,suppose club with my babies gang.but i cant go..cause of still in examination and control by my parents.actually im not CLUB KAKI .!K..i just fall in love with music only!k..guys ..dont think much much..:)


still have 4 subject..my secondary school life be- THE END-

huh huh..

--------------------------------------------------------------

一切只是本人感受

在不服从地当下,感觉会像失去了东西,在一个家庭观念很强的我会无论遇到什么事情都好不犹豫和戒备的和家人分享或诉苦。我受伤他们会来保护我,我不开心他们会都我开心,我在抗战时他们会为我准备武器和为我打气。我真的好爱他们,尊重他们。他们说了不,我就会听和不反扑,因他们一定有他们的立场。昨晚,她说;不希望我会做让他们失望的东西,我永远是他们的宝贝。其实他们的宝贝的确很软弱。一点都不坚强,外表只是假面的伪装。

我害怕和人承诺后又办不到,感觉不好。这可证明我无能失信。有时候会因为现在的虚荣而懊恼,因都没法达成自己要得要求,在一个终点结束结果不是好也不是坏,它也是另外一个起点.

说真的,我很叛逆但我没种。叛逆只会让我伤害疼惜我的人。我也不会将我下一步的棋隐瞒,成为别人手上的棋子不好受。生活在这个圈子里最开心的是我拥有一幅单纯好欺负的摸样吧。不喜欢自己嘴巴轻轻,把灭有把握的话挂在嘴边。


也随着时间的流转,渐渐觉得与朋友的互动越来越少了,朋友,其实当你寂寞不开心,开心会想起我这个不起眼的冬瓜吗?我真的都把握的缺点显示出来了,我不爱一个人,不能在一个没有爱和关怀的环境生活。有时会羡慕别人有用一双美丽的翅膀,而自己拥有的是有力而无效的翅膀,很搞笑吧?呵呵。。希望你们都能明白我,我不敢说我朋友多,其实能联络交谈的并不多。

糟糕!!我的毛病又来了。。以上会不会觉得我在说有的没得呢?我只是单纯说说自己而已。。。嘻嘻


昨晚痛哭了。。也舒服多了。

别担心,我没事了:0

No comments:

Post a Comment