05 April 2009

广东话(某笑啊)哈哈~~




檫牙





















静思既我


星期五晚去BEAR 屋企过夜
去之前侗北鼻去夜市行下,买我地的消夜去bear 屋企吃
先先大家好唔自在,倾倾下大家感觉都返来啦
哈哈~~
BEAR 某黑到拉~只不过人静左好多,不祈以前~
玩玩下去房间~(某乱想拉)
哈~~bum被BEAR 虾~~
好惨阿~~一直到半夜~~
要吩前大家突然肚饿~~去煮面吃!
有加料
阿~~
医左肚先得好好休息~~
不错啦










(六)
朝早11.30~~
起身拉~~
出去吃饭~~
之后同北鼻去补intensive~~
多人到阿~~`
满座!!!
好才我地早去~~有位坐!!
哈哈~~
夜晚就同爸妈行街啦~~
(下午同倾~~得到左答案拉)
放手。。放开所有~~
某再猜~~


今朝早起身同屋企人去拜山
一年难得既一日
哈哈~~我被香烫伤阿~~
痛!!
哈哈~~
不过某事左拉
小事~
等阵去吃饭噜~~
依两日又肥返左~~~
捞阿!!!!
唔得!!
我要撑下去!!唔得再肥!我要变瘦阿!

保佑我拉!!
去吃饭啦~~再见

依张相不知几时既影
抵我粒头!!《〈〈-----

我的天啊~~~
哈哈
真系变啦
世界变~~~

4 comments:

  1. OMG i'm inside
    lalala :D

    ReplyDelete
  2. OMG~~~
    HAHA..
    YOU inside the picture??
    who are you??
    may i know you??
    ka

    ReplyDelete
  3. don't to let you know
    lalala :D

    ReplyDelete
  4. huh huh~~
    lol~~~
    inside the picture me just know somebody only..
    heh!! easy check punya~~
    xD
    haha


    say la~~!!!
    ha

    ReplyDelete